ViaOffice: ondersteuning voor de mkb'er

Naast het voeren van een financiële administratie zijn er ook andere belangrijke werkzaamheden die verricht moeten worden om uw organisatie soepel te laten verlopen. Alles wat hiervoor nodig is, kunnen wij vanuit gedegen kennis en ervaring voor u regelen en organiseren op een efficiënte en zorgvuldige wijze. Waardoor uitbesteden voor u voordeliger wordt, dan zelf (laten) doen.

De professionaliteit en kwaliteit van uw organisatie is ook ons visitekaartje!

Wij hebben een Officemanager / secretaresse op afroep beschikbaar. Voor enkele uren per week of op projectbasis en zowel bij u als bij ons op kantoor.

ViaOffice is ondernemers behulpzaam bij:

Managementondersteuning
  • Telefoonservice en agendabeheer
  • Voeren van correspondentie
  • Verzorgen van mailings
  • Dossierbeheer
  • Uitwerken en opvolgen van offertes
  • Beheer van relatiebestanden
  • Begeleiden van opmaak drukwerk

Personeelszaken
  • Voeren van personeeladministratie
  • Informeren over en uitvoer geven aan de procedures conform de CAO- en bedrijfsregelingen
  • Werving en selectie
  • Opmaken, beheren en opvolgen van functieprofielen en arbeidsovereenkomsten

Klik hier voor onze AVW
Klik hier voor onze VF Privacy verklaring 2018.01
Klik hier voor onze links